Zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej właściciele, użytkownicy wieczyści lub zarządcy obiektów budowlanych (albo ich części), które przed dniem wejścia w życie ustawy pełniły funkcję budowli ochronnej, w szczególności stanowiły schron albo ukrycie, obowiązani są zawiadomić o tym fakcie właściwego miejscowo wójta, burmistrza, prezydenta miasta do dnia 31 marca 2025 r.
Zgłoszenia można dokonać:
• osobiście w sekretariacie Urzędu,
• pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju,
ul. J. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój,
• elektronicznie na adres sekretariat@polanica.pl
W zgłoszeniu należy wskazać adres nieruchomości lub numer działki na której zlokalizowana jest budowla ochronna, podać tytuł prawny lub informację o sprawowaniu zarządu nad obiektem oraz informacje umożliwiające kontakt.